Arkiver

Nyheder

Miinto.dk 18 måneder gammel og vinder af FDIH’s e-handelspris

Torsdag i sidste uge vandt miinto.dk FDIH’s e-handelspris i kategorien B2C. Det er anden pris på et halvt år, Trendsnline.dk skrev om da Miinto.dk vandt Ivækstprisen og den efterfølgende investering fra Jesper Buch. Miinto.dk som på rekordtid er blevet Skandinaviens største modebutik på Internettet stormer fremad. Trendsonline.dk har længe set Miinto.dk som en spændende spiller i den danske startup scene og synes derfor også det er fuld fortjent at de vinder den fornemme pris



Administrerende direktør, Konrad Kierklo, ser prisen som en ære og et stort skridt i den rigtige retning: ”Prisen betyder meget for os, fordi det er en anerkendelse fra de bedste i branchen. Vi har bevist, at vi løber i den rigtige retning, og det er en motivationsfaktor for alle i virksomheden”.

Det er noget lidt særligt, at miinto.dk vinder denne pris. Det er nemlig blot 18 måneder siden, at miinto.dk gik online. Med kun tre medarbejdere og med kontor i et lille køkken i en privat lejlighed i Odense startede miinto.dk, og ingen har set sig tilbage siden. Konrad Kierklo er stolt af sine kollegaers indsats: ”Vi startede tre mand, og nu er 30 i tre lande. Det er gået stærkt og det skyldes ikke mindst vores fantastiske team. Det er teamet der bærer forretningen”.
Det er 11. gang FDIH’s e-handelspris uddeles, og mange af Danmarks største og mest kendte e-handelsvirksomheder, har modtaget prisen. Det er derfor en stor cadeaux for miinto.dk, at virksomheden nu tager plads blandt Internetgiganterne. Konrad Kierklo lader sig dog ikke skræmme i det fine selskab: ”Der hviler ikke et større pres på os nu end hidtil. Vi skal stadig performe i samme grad, som vi er vant til”.

“Vi startede tre mand, og nu er 30 i tre lande. Det er gået stærkt og det skyldes ikke mindst vores fantastiske team. Det er teamet der bærer forretningen”

Afslutningsvis understreger Konrad Kierklo med et glimt i øjet, at miinto.dk går efter at vinde til næste år igen: ”Vi meget glade for at have vundet i b2b kategorien, men der jo en del kategorier, og vil går da efter at vinde en ny kategori til næste år”.

Trendsonline.dk håber på at få et mere dybdegående interview på plads med Konrad Kierklo for at høre om den enorme vækst og de muligheder der ligger på Miinto.dk i fremtiden.

Skriv et svar