Her på falderebet til det nye år har vi en lille opfordring til alle fra det danske startupmiljø. For alle medier eller blogs, handler det om at være først med historierne og opleve eksklusivitet fra afsenderen, dette er også tilfældet for Trendsonline.dk, for vores fokus er at være de første der skriver om danske startups. Derfor er vi også utrolig glade for, at rigtig mange startups vælger os som det første nyhedsmedie.
Vores DNA
Der har været en markant udvikling med Trendsonline.dk indenfor det sidste år, hvor flere og flere besøger os dagligt, flere og flere kontakter os med positiv feedback på det vi gør, nogle er ikke enige i stilen, men stilen har vi lagt og den er en del af vores DNA. Vores DNA er også at vi er meget tæt på startup-miljøet, faktisk så tæt at vi hele tiden hører ting som andre sensationsmedier ville skrive om med det samme. Vi vurderer altid om historien vil skabe noget positivt for startuppen, og hvis dette ikke er tilfældet, vælger vi ikke at bringe nyheden.
Så hvis du ligger inde med en nyhed der ikke er officiel, kan du altid sende den til os og skrive hvornår det er optimalt at vi bringer den. For er der noget du kan være helt sikker på, så kommer den ikke på Trendsonline.dk før den kan skabe noget positivt for dig.
Et like eller tweet gør en stor forskel
For at rykke de næste par skridt og for at give jeres historie mest mulig eksponering, håber vi I vil huske at give nyhederne max. kærlighed og linke til Trendsonline.dk, når I, tweeter, deler eller liker på Facebook eller lign. Det kan betyde alverden til forskel, om en artikel får fem retweet eller den får tyve. Vi ved godt I har andet at tage jer til end og sidde og reweete alle vores nyheder, men når det er jeres historier, håber vi at I lige vil bruge et par minutter mere på at sprede den I jeres netværk, og give artiklen endnu mere eksponering og kærlighed til Trendsonline.dk