Kun få måneder efter lancering runder oplevelses-appen TWOFORONE GO 30.000 downloads. Det nye danske startup er begejstrede over, at folk er begyndt at tage appen og konceptet med 2 for 1 tilbuddene til sig. Samtidig viser det høje antal downloads, at det hårde og fokuserede markedsføringsarbejde betaler sig.
Sidst vi skrev om TWOFORONE GO var for et par måneder siden i forbindelse med lanceringen. Og her på Trendsonline-redaktionen har vi været spændte på at se, hvordan københavnerne tog imod den nye spiller på deal-markedet – med 30.000 downloads på få måneder, tyder det på, at københavnerne er positivt indstillede over for TWOFORONE GO.
Startuppet TWOFORONE GO har rundet 30.000 downloads af deres app, og det er kun få måneder efter lanceringen i marts. Det gode resultat har de opnået ved at fokusere deres indsats digitalt. Mere konkret, så har TWOFORONE GO blandt andet benyttet sig af annoncer på nettet samt sociale medier, og derudover står de klar med en ny blog, der skal gøre opmærksom på oplevelses-app’en. Valget af en digital markedsføringsstrategi falder helt i tråd med virksomhedens valg af en udelukkende online platform til deres 2 for 1 tilbud.
Som et ekstra incitament tilbyder startuppet desuden nye brugere en gratis prøve. Folk, der lige har downloadet app’en, har mulighed for at prøve en særlig tilbudspakke omkostningsfrit i én måned – det giver dem mulighed for at lære konceptet at kende.
Folkene bag TWOFORONE GO er glade for, at app’en allerede er blevet downloadet så mange gange, da det er et udtryk for, at folk i høj grad er begyndt at få øjnene op for app’en og konceptet med “køb en og få en gratis”.
“Vi er rigtig glade for de mange downloads, for det betyder jo både, at vores målrettede arbejde for at gøre opmærksom på app’en giver pote, og endnu vigtigere at folk er glade for vores mobile koncept med gode 2 for 1 tilbud til oplevelser i København. Og det er jo en skøn følelse at få bekræftet,” siger Janne Rounborg, Marketing Manager hos TWOFORONE GO.