What is the value of a Facebook fan?
Ugens infographic konkretisere værdien af en Facebook fan – illustreret af themyndset.
Den korte historie er, at der ikke er nogen måde at placere en enkelt værdi på en fan. Svaret er, at “det afhænger af.”
Ikke alene er nogle fans mere værd end andre, men den måde, du opbygger engagement på din side gør værdien af en fan mere eller mindre potent. Denne infographic er rettet mod Facebook, konceptet gør sig også gældende for enhver social media strategi på andre sociale medieplatforme (Twitter, Google+ …). Under alle omstændigheder, i sidste ende er værdien af din fanbase afhængig af, hvor meget du virkelig bekymrer sig om dine kunder – return on involvement!
Afslutningsvis vil vi gerne takke alle, som følger os på Facebook, Twitter, Vine, og Pinterest. Det giver os en masse motivation, at i derude finder vores medie interesant, hvilket gør vi arbejder endnu hårdere for at finde en masse indholdsrigt content, så vi kan videregive spændende informationer og historier til jer.
“Social media doesn´t fix anything, it just amplifies things”