Stylepit.dk, en af Skandinaviens største online butikker, stod for nylig stod bag en innovativ street casting på Strøget i København, i samarbejde med sammen med PR bureauet PRD og moderedaktør Frederik Lentz Andersen. Kampagnedeltagerne fik 15 fantastiske minutter foran kameraet iklædt udvalgte dele fra STYLEPIT private label kollektionen, som er tilgængelig eksklusivt på Stylepit.dk.
Flere danskere går med en lille modeldrøm i maven eller 15 minutes of fame og denne følelse blev fremhævet for 10 ganske almindelige danskere og én enkelt turist, da de en helt almindelig dag på Strøget i København, blev stoppet af Stylepit med et kamera og Tinder på gaden. Formålet var at street caste nye modeller til Stylepits kampagne, for deres private label. Tinder, som er en dating app, er en helt ny tiltag til street casting.[quote_box_center]”Vi tjekkede simpelthen dem der var i nærheden, gemte, og kontaktede senere dem, der passede bedst ind i kampagnen. Via Tinder var det let at få kontakt, og de fleste var med på ideen om en times tid i hænderne på professionelle stylister og kameramænd. En super måde at caste STYLEPIT kampagnen på!’, siger Kenneth Hermand Ebert-Kondrup, Brand Manager hos STYLEPIT.[/quote_box_center]
Stylepit afprøvede dette nye tiltag i samarbejde med den kendte moderedaktør Frederik Lentz Andersen og PR bureauet PRD, som stod for locationen og muligheden for at få almindelige dansker på STYLEPITS FW14 kampagnen.[quote_box_center]’Det var en fantastisk inspirerende dag, med super gode modeller. Vi fik alle de billeder, vi kunne ønske os og mere til. Kampagnen viser STYLEPIT kollektionens mange muligheder og looks, på meget forskellige typer helt almindelige mennesker. Der blev på alle måder sat streg under ’FASHION FOR ALL KINDS!’[/quote_box_center]
Kilde mypresswire