Vaskeritjenesten Washa er den 9. mest søgte virksomhed på nettet ifølge B2B-søgetjenesten Proff.dk’s nyeste søgestatestik. De er også den meste trendende virksomhed. Dette kan ifølge direktør i Eniro skyldes deres medvirken i DR-programmet Løvens Hule.
Washa, platformen der henter og leverer vasketøj, er Danmarks niende mest søgte virksomhed og den mest trendende, sammenlignet med dette års andet kvartal. Det viser den nyeste søgestatestik fra årets tredje kvartal på B2B-søgetjenesten Proff.dk.
Den stigende interesse kan ifølge administrerende direktør i Eniro Danmark, Allan Jakobsen, blandt andet skyldes, at Washa medvirkede i DR-programmet Løvens Hule, der har rullet over skærmen siden starten af september. Han forklarer, at det nemlig ofte er virksomheder, der er synlige i medierne, som vækker interesse hos danskerne.
”Når en virksomhed medvirker i et program på DR1, er det klart, at der følger en masse opmærksomhed med. Washa fik allerede i løbet af sommeren god omtale i forbindelse med en investering fra Berendsen, men med Løvens Hule kommer de jo ud til hundredetusindvis af danskere, der med et par klik på mobilen kan søge oplysninger om dem på nettet og se både regnskaber og nøgletal om virksomheden,” forklarer Allan Jakobsen.
Han nævner desuden, at også Birgit Aaby, der er en af løverne i Løvens Hule, har fået ekstra opmærksomhed ved at blive eksponeret i Løvens hule. Hendes rengøringsvirksomhed, Combi Service A/S, har også sneget sig ind på listen over mest søgte på Proff.dk.
Se listen her:
Mest søgte virksomheder i Q3 2015 på Proff.dk
- REMA 1000
- Lego
- Mærsk
- Jysk
- Novo Nordisk
- Bestseller
- Ilse Jacobsen
- Ree Holding
- Washa
- Combi Service
Mest trendende virksomhed
Ud over at være den niende mest søgte virksomhed indtager Washa også en første plads over de mest ‘trendende’ virksomheder. Det vil sige at de oplever stor vækst i søgningen af deres virksomhed.
Mest trendende: 1. Washa, 2. Combi Service, 3. Erik Bagger