Tidligere var det sådan, at et vagtfirma kun var noget for en virksomhed med en decideret butik. I detailbutikker var der tale om en såkaldte servicevagt, fordi butikker altid er udsat overfor hårværk og tyveri.
En webshop har ikke brug for en servicevagt, fordi de ikke har nogen fysisk lokation, hvor tyve kan gå hen og stjæle. Til gengæld har de noget, som tyve oftere hellere vil have fat i. De har et kæmpe varelager, hvor der er mange penge at gå efter, når man er en tyv.
Så der er ret gode grunde for en webshop at få en vagt. De kan bl.a. hjælpe med:
-
Opsætte kameraer så I ikke behøver have en vagt på lageret.
-
Ringe til politiet hvis der er noget galt.
-
Tage derud hvis en alarm begynder at larme.
-
Tage ud på en runde hvor de tjekker det hele.
Pas på din forretning
For en webshop er det hele din forretning, som ryger, hvis du får stjålet hele dit varelager. Selvom du måske får det hele dækket af forsikringen, så hjælper det ikke noget, fordi du kan ikke levere produkter til dine kunder.
I sidste ende kan det ende med at koste livet for en webshop, for dine kunder venter ikke flere måneder på, at de kan købe produkterne hos dig. De går over til din konkurrent og køber dem derover. Så det er muligt at en detailbutik var meget udsat og derfor havde brug for en servicevagt. Men når det kommer til en webshop med et kæmpe lager, har du blot brug for en sikkerhedsvagt, som kan passe på alle jeres ting.
For I har simpelthen ikke råd til at miste det hele. Så selvom det er en ekstra udgift, er det også en udgift som gør, at I også har en forretning i fremtiden.