Arkiver

Sponsoreret indhold

Skab mere trafik uden uheld

Normalt er mere trafik ikke noget, vi ønsker i vores dagligdag, men når vi taler om trafik på internettet, og i særdeleshed på ens egen hjemmeside, så er det vejen til at få succes med sin virksomhed – så mere trafik, tak!

Om din virksomhed er stor eller lille spiller sådan set ikke nogen rolle, målet er stadig det samme – at generere så meget trafik, at det resulterer i flere kunder og dermed også flere penge til virksomheden. Ved at benytte dig af et redskab som AdWords, så kan du sørge for, at kunderne bliver dirigeret lige hen til din virksomhed uden nogle ’uheld’.

 

Husk at spænde sikkerhedsselen

Det kan nemlig godt begynde at tage fart, når først du har fået optimeret din hjemmeside. Du kan gøre det enten via søgeannonceringer eller/og ved displayannonceringer. Søgeannoncer er de annoncer, som du ser, når du laver en Googlesøgning. De står øverst og nederst på søgeresultatsiderne. Det vil altid fremgå af annoncerne, at de er sponsorerede.

 

Displayannoncering er online reklamesøjler. De promoverer dine produkter, ydelser, tilbud mm. og får på den måde vist dine potentielle kunder, hvad du har at tilbyde. Det er de annoncer, man ser som bannere eller som videoer på sider, der er en del af Googles displaynetværk.

 

Når du som forbruger klikker på en annonce, PPC (pay per clik), så betaler virksomheden et beløb til Google. Hvad søgeordene er værd eller koster kommer helt an på, hvor eftertragtede de er.

 

Få en god serviceordning

Ligesom man får en mekaniker til at give ens bil et serviceeftersyn, så kan man også få en Google AdWords ekspert til at se på ens hjemmeside, og hjælpe med at optimere den, så den yder sit absolut bedste. Alt efter dit budget kan du finde en, der tilbyder det, som du ønsker for din virksomhed, så du kan læne dig tilbage og nyde turen.

 

Skriv et svar