Arkiver

Nyheder

InfluAds 2.0 lancerer det første gratis annoncenetværk

InfluAds lancerede i torsdags InfluAds version 2.0. Denne version tager et vigtigt skridt i retningen mod at skabe verdens største og eneste ’Ad Network´, der er 100% gratis og som bygger på kvalitet og relevans mellem medieudgiver og annoncører.

Mange former for annonceinnovation tænker småt og indtil i dag har ingen fokuseret på én vigtig ting: annoncer misbruger slutbrugeren. Det kan være i form af annoncer forklædt som indhold (native advertising), forstyrrende annoncer (pre-rolls og overlays), stalking af brugere (re-targeting), spørgsmål om privatlivets fred (Do-not-Track), etc.

Men flere og flere hjemmesideejere bekymrer sig over deres kvalitet og deres publikum. InfluAds er de første med et 100% gratis annoncenetværk for den generation af udgivere, som bekymrer sig.

InfluAds disrupter den måde reklamer sælges på online. InfluAds skriver på deres hjemmeside, at de ved at bevæge sig væk fra de traditionelle honorar-baserede modeller, der anvendes af de fleste markedspladser i dag, øger udgivers omsætning med 20-40%, hvilket gør det muligt for dem at skære mellemmanden væk og dermed kan de eje deres egen kvalitet, deres værdi og deres distributionskanal. InfluAds tilbyder gratis direkte salg, gratis markedspladssalg og gør det muligt for udgivere at fakturere kunder direkte, noget der aldrig er gjort før.

InfluAds beskriver deres mission som følger:

”Vi er på en mission: at gøre internettet smukkere ved at være borderline-obsessive omkring kvalitet.”

Hos Trendsonline.dk synes vi, det er en interessant tilgang til reklamer og annoncer, og vi vil som altid følge med i udviklingen.

Læs også vores tidligere artikel om InfluAds: Kvalitetsindhold giver bedre indtjening på din blog

1 kommentar

Skriv et svar