Dealsiden Bownty skal rydde op i forbrugeres deals med millioninvestering

I takt med at antallet af deal-sites stiger, er det blevet sværere som forbruger at bevare overblikket over de bedste og mest relevante tilbud. Bownty, der samler, sorterer og formidler deals til forbrugere, har netop modtaget en investering på 3 millioner af venturekapitalfonden SEED Capital – den skal bruges til fortsat at skabe de bedste forbruger-muligheder for at modtage relevante deals.

Hos SEED Capital har man høje forventninger til sitet, der formidler deals fra mere end 100 dealsider til tusindvis af brugere:

”Dealsites er en af de stærkeste tendenser i IT lige nu, og vi er overbevist om, at vi kun har set toppen af isbjerget på dette marked. Bownty har allerede etableret sig som Danmarks største deal aggregator, og ligeså vigtigt formår de at tænke deres service og forretningsmodel sammen med en innovativ partnerskabsstrategi,” udtaler Investment Manager hos SEED Capital, Jakob Ekkelund til at forklare baggrunden for investeringen.

Andre dealsider ser nye kunder
CEO hos Bownty, Steffen W. Frølund, er begejstret for investeringen, der vil gøre det muligt for virksomheden at udvide dets platform og øge dets internationale fokus.

””Vi er helt sikre på, at vores tilgang er den rigtige. Bare se hvad Momondo har gjort for rejsemarkedet. Forbrugerne får adgang til en masse relevante deals, og vores partnersider som Downtown, Gosave og Krakdeal  ser en masse nye kunder. Vi er glade for, at vi nu får muligheden for at kunne løbe endnu hurtigere med en stærk partner som SEED Capital i ryggen,” fortæller Steffen.

Skrevet af

Læs også

en kommentar;

  1. Pingback: Bownty går med på App bølgen | Trendsonline.dk

Kommentarer er lukket.

Top