Queue-IT i samarbejde med reklamebureauet Skybrud

Queue-It, som vi interviewede i februar, og efterfølgende vandt Dansk Erhvervs innovationspris Videnstafetten 2012  indgik i går et samarbejde med Skybrud. Samarbejdet er optimalt for Queue-It og giver potential set dem adgang til Skybruds mange kommunale kunder.

Da Queue-It vandt prisen fulgte der udover hæder til startuppen også muligheder som dette samarbejde med Skybrud. Ved denne prisoverrækkelse udtalte Camilla Ley Valentin: ”Vi er meget stolte af og overraskede over, at vinde Videnstafetten 2012.Denne hædersbevisning fra toppen af dansk erhvervsliv er et vigtigt skulderklap for vores medarbejderes indsats og de resultater vi sammen har skabt. Innovation er hele fundamentet for Queue-it, og derfor er netop denne pris så utrolig vigtig for os.”

Skybrud har nok kigget på denne hæder og på baggrund af dette fundet samarbejdet interessant. Skybrud er et kendt reklamebureau, der har satset på det offentlige og Queue-It har flere gange vist, at der er et rigtig godt udbytte for kommuners hjemmesider ved at benytte Queue-iI kø system.

“Skybrud har en del kommunale kunder og skal sælge vores crisis management løsning til dem. Det er første førsøg med denne type for samarbejde”, udtaler Queue-It til Trendsonline.dk.

Dette samarbejde bliver spændende at følge potentialet i. En dør til meget købestærke kunder er åbnet, men endnu bedre sammen med en partner, kommunerne har tillid til.

Skrevet af

Læs også

Top