Arkiver

E-handelNyheder

Alt i én box – en GOODIEBOX.

Med et solidt koncept baseret på gode kundeoplevelser og forkælelse, har søskendeparret bag GOODIEBOX givet danske kvinder dét de mangler og dét de ikke vidste de manglede.

Det startede med en New York baseret veninde, som i sin tid havde prøvet et produkt hvor konceptet bag indebar, at kunden hver måned ville få tilsendt nye og spændende beauty-artikler til en overkommelig pengesum. Her blev det første frø plantet i ideudviklingen hos de to søskende, Nikolaj og Lise Leonhardt Hjort, og de har formået at overføre det amerikanskinspirerede koncept til de danske kvinder og mænd med hang til hudpleje og styling.
Behandl dig selv som du selv vil behandles

Helt banalt handler det om at prøve noget nyt. De to søskende stillede sig selv undrende overfor kvinders manglende lyst til at prøve nye ansigts-, makeup-, og hårplejeprodukter, og ser en tendens i, at kvinderne holder sig til de produkter de er bekendte med på forhånd. Ligeledes er realiteten desværre skruet sådan sammen, at hvis kunden så endelig prøver et nyt produkt, og det viser sig at falder ud til den ærgerlige side, er det noget nær umuligt at bytte produktet. Det er altså både modet og den manglende returneringsret der gør sig gældende hos kvinders beslutnings- og købeprocesser.

Og det er her at GOODIEBOX-konceptet kommer denne gruppe kvinder til hjælp, og tilbyder alle slags beauty-produkter i tester-størrelse. På denne måde er det knap så stor en skam når et produkt ikke passer kunden, og kunden kan dertil nå at bruge produktet færdig, inden næste måneds sending ringer på døren.

[quote_box_center]GOODIEBOXs vision er affødt ud fra et ønske om at være god ved sig selv og hinanden[/quote_box_center]

Smukkeseringskonceptet  startede op i 2012, og siden da har der været skub på de virale platforme. Mange like-tilkendegivelser, læsere og kunder har siden spædet til i den eksponentielt voksende succes, og ideen bag GOODIEBOX synes enestående og yderst gennemtænkt til det danske marked. Med denne ønskværdige udvikling, lægger team GOODIEBOX en del arbejde i brugerinvolvering, ved rent faktisk at lytte til den ris, ros, kritik og de opadvendte tommelfingre, de over tid modtager fra deres forbrugere. Det er vigtigt at være tæt på sine kunder, for at give dem dét de ønsker, og her ser det ud til at GOODIEBOX har udfærdiget en solid strategi, og formår at udføre denne til UG, slange og bravour.

Stadig flere forbrugere strømmer til, og man kan næsten kun gisne om kundeskarestørrelsen på længere sigt – og det kan kun blive positivt.
[quote_box_center]Vi sætter virkelig stor pris på vores medlemmer og forsøger ydmygt at tilpasse os deres ønsker og behov, men uden at miste os selv[/quote_box_center]

Al begyndelse er svær, og dansen på de røde roser startede ikke fra første dag på kontoret. Fejlleverancer og computerproblemer voldte i den spæde opstart en del problemer, men her har GOODIEBOX-founderne lært af sine fejl, og tilmed er de blevet gjort klogere på sig selv og de forhold som er afgørende for kunden.
Men GOODIEBOX skal være mere end bare produkter og forsendelser, ønsket er at skabe et univers hvori kunden kan pendle rundt mellem alle de afprøvede produkter, indkøbe efter ønske, lade sig inspirere og generelt blive en større del af kundens hverdag.

Der sker i øjeblikket en del interaktion mellem GOODIEBOX og eksterne bloggere iblandt, og GOODIEBOXs hjemmeside emmer efterhånden mere af at være et socialt medie mere end en todimensionel internetdomæneadresse med faner, skråskrift og billeder af læbestift.
[quote_box_center]Vores webshop understøtter vores vision om, at være gode ved hinanden og sig selv. Derfor er der altid en god tone og en masse kærlighed[/quote_box_center]

Udover universer og nye produkter, har GOODIEBOX for ganske nyligt lanceret en lignende box til mænd, denne går under navnet 1711BOX og nu kan selvforkælelse blive en ting, man kan gøre sammen som par. Derudover lanceres to nye, omfattende projekter indenfor ganske få måneder, men der røbes ikke hvad disse kommer til at består af og i.

GOODIEBOX lader til at gå en succesfuld fremtid i møde med gode kunder, spændende og nye ansigts-, makeup-, og hårartikler og et nyt og unikt beauty-univers under opsejling.
[quote_box_center]Hele GOODIEBOX-konceptet kredser så at sige om den gode kundeoplevelse. Som medlem af GOODIEBOX, er du en del af at netværk med andre GOODIEnistas og kan  dele erfaringer og oplevelser  på kryds og tværs.[/quote_box_center]

Skriv et svar