Event skal inspirere virksomheder til rentabel CSR

Coins and green plant isolated on white Trendsonline bæredygtig bundlinje

Huset Markedsføring inviterer til stort anlagt konference om CSR og bæredygtig forretningsstrategi på Crowne Plaza Copenhagen Towers i morgen.

Bæredygtighed skal ikke bare handle om pligt og holdninger. Bæredygtighed skal give vækst til virksomheden og sætte fokus på innovation og uudnyttet potentiale. Det er temaet for morgendagens konference, hvor interesserede kan lade sig inspirere af en lang række talere med erfaring inden for bæredygtig virksomhedsstrategi.

På konferencen giver førende eksperter og praktikere fra ind- og udland dig deres bud på, hvordan danske virksomheder kan udnytte potentialet i at integrere CSR og bæredygtighed i forretningen, strategien, markedsføringen og produktudviklingen. Talerne vil komme med idéer, løsninger og værktøjer til at skabe vækst og bæredygtig bundlinje.

På eventet vil man bl.a. mange andre kunne møde:

  • Erik Hedén, director, Sustainable Brand Insight
  • Rob Boogaard, CEO, Interface EMEA
  • Dave Hakkens, Founder, Phonebloks
  • Mia Ranta-aho, Senior Manager, Sustainability Insights, Nokia

Mia Ranta-aho, senior Manager for Nokia forklarer hvorfor hun deltager i eventen. – ”Sustainability and sustainability marketing deserve all the attention they are currently getting. This conference is a promising new event to share and discuss these topics with colleagues in other businesses. We are delighted to present & participate in Sustainable Bottom Line conference.” tweet

Du kan se hele programmet og tilmeld dig eventen her.

 

Top