Miinto har netop færdiggjort årsregnskabet for 2014 og fremlægger deres hidtil stærkeste årsregnskab.
Sådan skriver e-commerce modeplatformen Miinto i en pressemeddelelse udsendt i dag, og Group CEO i miinto, Konrad Kierklo, er tilfreds og slår konverteringsrate og annonceringseffektivitet fast som hoveddrivere til årets resultat:
“Vi er glade for 2014-resultatet. Det er en konsekvens af, at vi i 2014 formåede at søsætte en række tekniske forbedringer og innovationer på både B2B og B2C-siden samt at vi fik en fungerende kampagnestruktur på plads for hele vores sortiment. Helt konkret har vi løftet vores konverteringsrate væsentligt på tværs af stort set alle kilder samt forbedret os til en billigere gennemsnitlig klikpris på vores betalte kanaler. Det giver tilsammen vækst og en billigere kundehvervningspris,” forklarer Kierklo forud for regnskabets endelige offentliggørelse.
Se historien om Miinto fortalt af netop medstifter og Group CEO Konrad Kierklo.