Det danske Instagram-startup Sponsta har store planer for 2016. De har planer om at nyansættelser og drømmer om at få eget kontor i det kommende år.
Der skal fuld fart på for Sponsta i 2016, fortæller Daniel J. Mierzwinski, CPO i Sponsta.
“Vi har efterhånden fundet den rigtige retning, så nu skal vi have nye folk med om bord på teamet, så vi kan komme endnu hurtigere i mål,” lyder det fra ham.
Startup-virksomheden lancerede deres produkt i juni 2015 ved et reklamearrangement i den franske by Cannes. Sponsta har fået mere end 500 brands med ombord og over 10.000 Instagrammere, der når ud til over 100 millioner følgere verden over.
I det kommende år drømmer holdet bag Sponsta om at udskifte de fysiske rammer for virksomheden.
“En af de store drømme for 2016 er få eget kontor, hvor vi virkeligt kan begynde at definere vores egen kultur. Et hjem væk hjemmefra,” fortæller Daniel J. Mierzwinski.
Letforståeligt design og gode brugeroplevelser vil trende i 2016
Daniel J. Mierzwinski fortæller, at han fortsat tror, at der i 2016 vil være mere fokus på den gode brugeroplevelse og det letforståelige design – især indenfor SaaS [red. Software as a Service].
“Så hvis du møder en god designer, der kan udfordre din måde at tænke produkt på, så sørg for at holde dem tæt,” lyder det afslutningvis fra Daniel J. Mierzwinski.
Læs også: Daniel J. Mierzwinski: “Årets udfordring var forretningsmodellen”