Arkiver

Kategorier

E-handelNyhederSoftware

Vækst: Queue-it runder 1 milliard brugere

Queue-it køsystem annoncerer vækst med 1 milliard brugere

Startup virksomheden Queue-it fortsætter en flot vækst, og har netop annonceret 1 milliard brugere, der har været igennem deres online køsystem. 

Det danske software startup Queue-it, har kunder overalt i verden, og kundelisten tæller blandt andet navne som SKAT, Det Kongelige Teater, T-Mobile og Tickets.com.

”Jeg er enormt glad og stolt over, at vi allerede nu efter relativt kort tid har rundet bruger nummer 1 milliard. Det betyder, at vi rent faktisk har en løsning her, som skaber værdi for en hel masse mennesker,” udtaler Queue-its CEO og medstifter, Niels Henrik Sodemann.

Mere og mere salg foregår på nettet, og antallet af unikke online shoppingdage er også i vækst. For eksempel hitter dage som Black Friday og Cyber Monday mere globalt, og det skaber langt højere trafik, end det tidligere har været tilfældet. Det betyder, at massive brugerbelastninger, også kaldet bruger-peaks, er blevet mere udbredt.

“Derfor er det kun naturligt, at vores kunder ønsker at sikre en god kundeoplevelse, når der er høj trafik på websitet,” forklarer Niels Henrik Sodemann om deres vækst.

Queue-it sikrer online fairness
Queue beskæftiger sig, ifølge Niels Henrik Sodemann, med noget, han beskriver som ‘online fairness’. For Niels Henrik Sodemann betyder det, at slutbrugerne skal opleve en fair behandling, når de befinder sig på diverse websites.

Deres produkt udbydes som en Software-as-a-Service og fungerer således, at de brugere, der overstiger det beskyttede websites kapacitet, omdirigeres til et køsystem, indtil de sendes retur til det ønskede website.

Brugerne bliver dermed placeret i rækkefølge i køen, så de første kommer videre, når det er deres tur. Alle i køen holdes hele tiden orienteret om deres individuelle status, så brugeroplevelsen forbliver transparent og fair.