Arkiver

Content Ad SpaceSponsoreret indhold

Iværksættertips: Sådan gør du hverdagen nemmere for dig selv

Som iværksætter er der rigtigt mange ting, man skal have styr på.

Er du iværksætter, har du med al sandsynlighed en travl hverdag, hvor du skal forholde dig til mange ting. Ønsker du at gøre hverdagen nemmere for dig selv, kan du arbejde med nogle få, men effektive tiltag.

Benyt dig af elektronisk dokumenthåndtering

Elektronisk dokumenthåndtering er fremtiden, og fremtiden er nu. Har du svært ved at finde de nødvendige dokumenter, når du skal bruge dem, vil det være en interessant løsning for dig. Den helt store fordel ved elektronisk dokumenthåndtering er, at du kan optimere dit workflow og ikke mindst reducere en stor del af den tid, du bruger på at søge efter dokumenter.

Softwareløsninger har gjort dokumenthåndtering let som en leg. Digitalisering og indeksering af dokumenter kan spare dig for adskillige dyrebare timer. Du betaler selvfølgelig en portion penge for løsningen, men de penge vil hurtigt kunne tjenes hjem i form af reduceret arbejdstid. Vil du læse mere om elektronisk dokumenthåndtering, så klik her og læs alt om emnet.

Find et kontor i byen og drop hjemmekontoret

Der er fortsat mange danske iværksættere, som vælger at arbejde fra et hjemmekontor. Det fungerer for nogle, men de fleste vil kunne drage nytte af at finde et kontor i byen. Får du et kontor, vil du nemmere kunne adskille arbejde og fritid, fordi du ikke længere vil arbejde fra din egen adresse.

Det er ikke gratis at leje et kontor, men du vil typisk opleve, at pengene er givet godt ud. Vil du holde dine omkostninger nede, kan du finde et delekontor, hvor du vil komme til at arbejde side om side med andre iværksættere. Det er en god mulighed, da du kan få glæde af viden og sparring, ligesom du har mulighed for at udvide dit netværk.

Lej et mødelokale, når du har brug for det

Som iværksætter skal du ikke nødvendigvis have adgang til dit eget mødelokale, da det kan blive en dyr fornøjelse. Holder du jævnligt møder med kunder og samarbejdspartnere, kan du leje et mødelokale ved behov.

CityCallCenter giver dig mulighed for at leje lokaler til møder til priser, der ikke tømmer din virksomhedskonto. Du kan leje både større og mindre mødelokaler – afhængig af hvor mange personer der skal være plads til. Du kan se her, hvilke mødelokaler du kan vælge mellem.

Er der noget, der kan imponere kunder og samarbejdspartnere, så er det professionelle og indbydende mødelokaler. Booking foregår typisk på nettet, hvor du nemt og hurtigt kan booke det ønskede mødelokale. Det er altid en god idé at få styr på bookingen i god tid, så du kan være sikker på at få dét lokale, som du har udset dig.

Skriv et svar