Er det på tide at begynde på planlægningen af årets firmafest, så er der mange ting at tage stilling til. Om det er første gang eller 10. gang, at din virksomhed skal afholde arrangementet, er der lige mange ting, der skal planlægges og holdes styr på. Et spørgsmål kan være, om det skal være en temafest med fx mad, påklædning, underholdning og andet i mexicansk eller royal stil? Eller måske den lidt mere afdæmpede version med åben dresscode og mulighed for alle typer underholdning? Det er i hvert fald vigtigt at lægge sig fast på til en begyndelse, før man kan begynde at kigge på menuer og lokaler. For at gøre det nemt kan du finde oplysninger om dette online.
Hvor skal det afholdes?
Når du har fået styr på konceptet for firmafesten, kan du begynde at kigge dig om efter lokaler til arrangementet, som du kan gøre online. For der er måske ikke lige faciliteter til at afholde den på kontoret – og hvem skulle så stå for maden? Derfor kan det være en fordel at vælge et sted med folk, der har styr på hele paletten af opgaver under en firmafest. Her er Cirkusbygningen et godt bud, da de kan håndtere alt lige fra maden til servering til oprydning til teknik til garderobe og sågar til underholdning, hvis man ønsker det. Det er en nem og overskuelig løsning, og hvis du ikke vil stå med det store logistiske overblik selv, så læs mere her.
Hvad er formålet med firmafesten?
Inden du bestemmer dig for tid og sted for firmafesten, skal du have styr på, om det er et vildt party med bar ad libitum og dans til langt ud på natten. For så skal du have lokaler og servering en del længere tid end kun til middagen, og måske hyre et band eller en DJ. Er det den mere rolige version, skal du nok tænke på noget underholdning mellem retterne eksempelvis.