Du kender det, hvis du har været i byen og det er en af de ture hvor du virkelig har kigget dybt i flasken. Hvad gør man dagen efter, hvor man ikke kan huske andet end glimt, du bruger Partytracker. Trendsonline.dk tog en snak med idémanden bag Partytracker Rasmus Severinsen.
Det er et kort indblik i idéen bag Partytracker og hvorfor Rasmus tog til Startup Weekend i Aarhus.
Jeg synes det er et ret sjovt koncept, men jeg tvivler lidt på om det er muligt at finde en god forretningsmodel. Hvordan er det meningen at Partytracker skal tjene alle de mønter det vil koste at få kodet, markedsført og driftet konceptet?
Hej Jesper
Tak for kommentaren, da vi snakkede med Rasmus team efterfølgende, var der snak om de ville lave special aftaler med barer etc i nærmiljøet, når man så checkede ind så fik man rabatter (ja, endnu en Groupon klon) Jeg tror ikke det er den rigtige model, men synes konceptet er sjovt og de kom faktisk ret langt på en weekend, så vi krydser fingre for de kan tage den det næste skridt. Hvis de får brugere og traction, så skal de nok finde penge.
De bedste hilsner
Daniel Laursen
Founder – Trendsonline.dk