Arkiver

Nyheder

Dynaccount minimerer dine revisorudgifter

Få en times rådgivning og lad i sidste ende revisoren godkende regnskabet. Det lyder enkelt og er det også. Iværksættere og mindre virksomheder kan med nyt smart online økonomisystemnu minimere udgiften til revisoren. 

Det nye økonomisystem, Dynaccount, gør bl.a. bogføringsarbejdet så let, at det ikke længere er nødvendigt at bruge en revisor til den del af arbejdet. Samtidig er systemet innovativt og udviklet så det passer til nutidens teknologiske platforme.

“Der findes i dag flere økonomisystemer på markedet, som ikke har udviklet sig synderligt de seneste 10 år. Den teknologiske udvikling går så stærkt, at vi mente det var på tide med et nyt og moderne økonomisystem, som integrerede de mange nye teknologier, som i dag er en del af hverdagen for de fleste”, forklarer Clark Knøsen, der er en af mændene bag Dynaccount.

Det papirløse regnskab – det er fremtiden
Dynaccounter udviklet og målrettet mindre virksomheder og adskiller sig dermed fra markedets nuværende systemer, hvor der er tænkt på revisoren og den store virksomhed, der har en stor regnskabsafdeling.

I Dynaccountsamles en række funktioner i en proces, som gør det nemt og tidsbesparende at benytte. Samtidig får brugerne adgang til en række smarte features. Eksempelvis er det muligt at scanne taxibonen med sin smartphone og sende bilaget digitalt og direkte til regnskabet, ligesom man også kan importere sin netbank i økonomisystemet.

Dynaccount er en hel ny måde at føre regnskab på, og med det nye økonomisystem er man som bruger godt på vej mod det papirløse regnskab.

Store fordele – også for revisoren
Det nye økonomisystem fra Dynaccount er bl.a. solgt til en række revisorer landet over. De tilbyder det nu til deres kunder, som altså selv overtager en del af arbejdet. Revisorerne bruger dermed mindre tid på rutineopgaver som klassisk bogføring og kan i stedet bruge tiden på rådgivning af flere kunder.

Revisoren får direkte adgang til systemet og kan med sit kendskab til bl.a. skatteregler se om kunden har bogført korrekt og eksempelvis har udnyttet de fradragsmuligheder, som ligger indenfor rammelovgivningen.

“Både revisorerne og brugerne er enige om, at det her sparer den enkelte virksomhed for en masse tid, som så i stedet kan bruges til at få forretningen til at vokse. Derfor er vi også sikre på, at systemet vil få mange nye brugere i det kommende måneder” fortæller Clark Knøsen.

Skriv et svar