Stamsted offentliggør ny samarbejdspartner

Hvis du i dit startup har et ønske om at vækste, kan det være meget relevant at kigge på mulige samarbejdspartnere, der kan være med til at styrke og udbrede dit startup. Og det er netop hvad det danske startup Stamsted, har gjort. I dag offentliggør de en ny samarbejdspartner, Full House A/S.

Hos Trendsonline.dk har vi tidligere på år skrevet om Stamsted (læs artiklen her), som er en ny danskudviklet app, der tager den lokale takeawaymenu op fra køkkenskuffen, og direkte ned i lommen på din smartphone. Med appen installeret kan man klare bestilling og betaling på farten. Når man kommer ned og henter sin sandwich, pizza eller sushi, kan man både få stamkunderabat og springe køen over.

Nu får fødevaregrossisten Full House’ kunder en unik mulighed for at tage denne app ned fra hylderne, når de henter friske råvarer og nyt isenkram til deres restaurationer hos i virksomhedens Cash & Carry i Kødbyen i København.

Eksklusivt samarbejde
I dag er Stamsted nemlig stolte af at kunne præsentere et eksklusivt distributionssamarbejde med Full House A/S, et samarbejde der skaber vækst for Stamsted.

Full House er blandt landets førende fødevare- og storkøkkengrossister. De har med deres Cash & Carry og store distributionsnet den ugentlige kontakt til en kundekreds på mere end 1.500 caféer, restauranter og takeaways på Sjælland.

“Full House repræsenterer den perfekte partner for os hos Stamsted. Den rækkevidde og ikke mindst det gode navn, de har opbygget i branchen gennem årene, er mildt sagt imponerende, og vi er stolte have dem som partner.” forklarer Kristoffer Hartwig, der er co-founder hos Stamsted. tweet

StamSted

“Full House har en vision, som harmonerer rigtig fint med vores mål om at give den enkelte resturatør en platform til selv at tage ejerskab på de mange nye muligheder der er opstået, i takt med vores brug af nettet er blevet så socialt, lokalt og mobilt forankret, som det er de sidste 4-5 års tid.” tweet

En naturlig udvikling Blandt Full Houses tusindvis af varenumre, der tæller råvarer, vin og spiritus samt køkkenudstyr, kan man altså nu også finde en app. Ifølge adm. direktør hos Full House, Dennis Durmus, giver samarbejdet god mening.

”For os repræsenterer en app som Stamsted en naturlig udvikling i såvel branchen, som det sortiment vi kan tilbyde vores kunder. Der er tale om et værktøj på linje med de mange andre redskaber, man dagligt bruger i professionelle køkkener landet over, blot digitalt. Et flertal af vores kunders gæster går nu om dage rundt med en smartphone i lommen. Med den skal de selvfølgelig kunne bestille mad på en måde, der er smartere og lettere set fra begge sider af disken” slutter Dennis Durmus. tweet

Skrevet af

Læs også

Top