Arkiver

E-handelNyheder

Easy Underwear er klar med nyt koncept

Easy Underwear henvender sig til danske mænd, der ønsker høj komfort og kvalitet til en overkommelig pris. For nyligt indgik Easy Underwear et samarbejde med Ulrik Jantzen, som er en af Danmarks mest anerkendte fotografer, for at sætte fokus på flere parametre end bare pris. – Af Camilla Uldahl

Easy Underwear er etableret ud fra visionen: at levere Danmarks billigste boxershorts og strømper, uden at gå på kompromis med kvalitet og design.

[quote_box_center]Easy Underwear var i starten et koncept, der byggede på billige kvalitets boxershorts, samtidig ville vores koncept efterkomme de danske mænds bekymringer om udslidte boxers og turen ned og købe nye, deraf vores abonnementservice. Vi indså hurtigt at vi ville meget mere end sælge billige boxers, vi ville levere et produkt der er lækkert at se på, lækkert at røre ved, og et produkt man kan identificere sig med.” – Jens Dupont co-founder Easy Underwear.[/quote_box_center]

Men efter en god start i foråret 2014 begyndte Easy Underwear at genoverveje deres promotionstrategi og ønskede at positionere sig på andet end kun at være billige forhandlere af underbukser, Easy Underwear vil endvidere huskes for at levere produkter der er lækre at se på, lækre at røre ved og produkter som kunden kan identificere sig med.

[quote_box_center]”Vi vil gerne sælge undertøj med “sjæl” i, i den forstand at når man tænker på Easy Underwear tænker man på et univers af lækre basis produkter (boxershorts, strømper, tshirts og undertrøjer) og et univers der er bygget op omkring god stil og rene linjer designmæssigt”. – Jens Dupont co-founder Easy Underwear.[/quote_box_center]

Denne strategi lyder umiddelbart som en håndgribelig omgang, men sandheden er at mange webshopejere oplever, at denne overgang kan være ekstrem svær at integrere i praksis. Derfor har Easy Underwear valgt at samarbejde med Ulrik Jantzen, der som kreativ mand skal hjælpe Easy Underwear med at være endnu skarpere i deres kommunikation samt positionering igennem visuelle udtryk.

[quote_box_center]”Det resultat skal være det identitetsbærende element på vores webshop samt i vores markedsførings eksekvering. Det skal endvidere påpeges, at det er yderst unikt at en velrenommeret mand som Ulrik, vælger at hjælpe os som lille iværksættervirksomhed fordi han synes det er fedt koncept og han er vild med vores iværksætter-drive.” – Jens Dupont co-founder Easy Underwear.[/quote_box_center]

I dag d. 21. April afholdes photoshootet, hvor den praktiske del skal udleves og overgangen til et nyt og frisk koncept med mere sjæl i underbukserne vil finde sted. Vi glæder os til at høre, hvordan Photoshootet er gået og hvordan parameterskiftet vil gå for Easy Underwear.

Skriv et svar