Dealsites og andre social shopping muligheder skyder frem i flere og flere nicher lokalt, nationalt og internationalt. Til trods for at de fleste virksomheder taber penge ved at sælge deres produkter via disse portaler, ser mange igennem fingre med den negative bundlinje og bruger i flæng portalerne til at lave hurtigt mersalg og få øget omsætningen på meget kort tid.
Forbrugerne elsker i sagens natur de mange rabatter, men hvordan bør du som virksomhed anvende og udnytte social buying trenden, for at det hele ikke ender i et stort rødt tal i årsregnskabet?
Få bl.a. svar på følgende:
– Hvordan bruger du social shopping mest optimalt?
– Hvordan fik en massør vendt en truende deal-succes til en god investering?
– Hvad er Facebook Offers og hvad kan vi forvente af Facebook og Google i fremtiden?
– Hvorfor vil Daniel gerne takke Martin Thorborg for et social shopping tip?
– Er der stadig plads til flere social shopping portaler og hvordan bliver de finansieret?
Værterne i dette sjette podcast i Bootstrapper serien er som sædvanlig Daniel Laursen fra Trendsonline.dk og Jesper Christiansen fra Freemarketingnow.com
Trendsonline Bootstrapper # 6 , 48 min.
Hvad er navnet/adressen til hjemmesiden med virtuelt prøverum der bliver nævnt?
Okay jeg hørte videre og fik fat i hvad der blev sagt 🙂
Hej Martin
Godt du fandt navnet. Men for andre der ikke lige fangede det, så var det Lazylazy.com, som vi faktisk har lavet et interview med tidligere, kan findes her https://www.trendsonline.dk/2010/11/24/podcast-3-%E2%80%93-interview-med-lazylazy.
De bedste hilsner
Daniel Laursen
Founder – Trendsonline.dk