App’en Everplaces blev lanceret i marts 2012 – og er allerede ude i 76 lande med mange tusinde brugere. I podcast-interviewet afslører Tine Thygesen bl.a. hvordan hun arbejder med Everplaces‘ PR-strategi. Hør bl.a. hvordan de har opnået massiv omtale i 15 lande med over 65 artikler i nogle af verdens største techsites efter kun at have været lanceret i 4 uger.
Tines hjerte brænder for startups – både hendes egne, men også andres. Hun er bl.a. bestyrelsesmedlem i Venture Cup og mentor for Startuplive Copenhagen, Seedcamp, StartupBootcamp og så medvirker hun jævnligt i ekspertpanelet i iværksætterprogrammet De 6 Hatte på Radio24syv.
I dette podcast-interview taler vores nye Trendsonline.dk-redaktør i København, Nicolai Danmark Johannesen, med CEO Tine Thygesen om startegier, arbejdsmetoder og tendenser. Hør bl.a.:
– Hvad er det Everplaces kan i forhold til lign. services som Foursquare og Pindrop?
– Hvorfor det er så hamrende vigtigt at lancerer produktet før det er færdigt?
– Hvad skal man som startup have mest fokus på inden lancering?
– Hvorfor det er så vigtigt med god og personlig kundeservice?
– Hvorfor er dit personlige netværk afgørende for succes med bl.a. PR og investorer?
– Hvorfor skal du kontakte journalisterne et halvt år før du reelt skal bruge dem?
– Hvordan samler man det rigtige team?
– Hvorfor kan det at rejse kapital sammenlignes med dating?
– Hvad Tine kommer til at blive stort i fremtiden?
Interview med Tine Thygesen – Everplaces, 30 min.
Fedt interview med den altid inspirerende Tine Thygesen og rigtig god start af dig Nicolai. Glæder mig til mange flere podcasts fra din side.
Hej Jesper. Mange tak for de pæne ord. Det betyder rigtig meget 🙂
Fedt at i laver et interview, men noget mærkeligt at I ikke engang kan lave et link til Everplaces?
Det var vist en smutter. Men tak for info, og indlægget er opdateret.
De bedste hilsner
Daniel Laursen
Founder – Trendsonline.dk