Igår blev de nominerede til European E-commerce Awards 2014 fundet. Bolia, G-Star, Marks & Spencer, Nespresso, Tesco, Asos, Net-a-Porter, Yoox og Zalando er nomineret, og disse bliver i år præsenteret i de tre kategorier Entreprenurial Award, Omnichannel Award og Pure Player Award.
Den europæiske e-commerce vokser stærkt; online detailhandlere over hele Europa gør deres bedste for at hjælpe deres kunder på bedste vis. For at kunne stimulere e-commerce markeder over hele Europa, uddeler nationale associationer, organisationer og udgivere European E-commerce Awards 2014 til de bedste onlineshops i deres respektive lande. Disse awards er organsieret under den europæiske paraply organisation for online detailhandel.
The Global E-commerce Summit and Ecommerce Europe er stolte over at kunne organisere European E-commerce Awards 2014, som I år vil blive præsenteret I følgende kategorier:
- Entreprenurial Award
- Omnichannel Award
- Pure Player Award
Award ceremonien for European E-commerce Awards 2014 finder sted den 17. juni, igennem Global E-commerce Summit.
De nominerede i de respektive kategorier er
Omnichannel Award:
Hvilke forhandlere har omplaceret deres virksomheder til omnichannel, der tjener deres kunders behov i alle tilgængelige kanaler?
Her er de nominerede:
- Bolia
- Gstar
- Marks & Spencer
- Nespresso
- Tesco
Pure Player Award:
De nominerede til at vinde enten bronze, sølv eller guld i kategorien Pure Player Award er:
- Amazon
- Asos
- Netaporter
- Yoox
- Zalando
Entrepreneurial Award:
Denne Award fokuserer på de e-commerce aktører, der har den mest innovative, banebrydende og smarte operationer I Europa, som sådan er størrelse og modenhed ikke afgørende. Vinderen skal dog være en reel iværksætter på sit felt.
De nominerede afgøres i første halvdel af juni. Læs mere om European E-commerce Awards 2014 her.