Det første Thinkubator program fandt sine vindere, da de pitchede foran investorer, samarbejdspartnere og de andre hold fra den nye accelerator i København.
Af Pia Ella Elmegård
Thinkubator Demo Day blev afholdt i sidste uge og var kulminationen på et 10 uger langt acceleratorprogram, der primært er finansieret af et par store drenge i dansk erhvervsliv, nemlig Saxo.com og Call Me. Og netop det er med til at adskille Thinkubator fra andre acceleratorprogrammer.
Dagens helte var de 10 startups, der alle har udviklet sig, testet og lært gennem de sidste 10 ugers intensive program i DARE2mansion-kontorfællesskabet i København. Der var dog de tre, der løb med priserne: Be My Eyes, der hjælper blinde med at se fik ‘People’s Choice’; Athgene, der giver dig adgang til dine personlige DNA-data fik prisen som ‘Most Investable’ og OPAL, der digitaliserer studerendes pensum, løb med prisen for ‘Best Pitch’.
Se videoen fra JyskeBankTV her.
Læs også: Danske Be My Eyes får eksplosiv start
På dagen lanceredes også den danske udgave af bestselleren ’Exponential Organizations’, der netop handler om hvorfor større virksomheder bør samarbejde med startups for at opleve eksponentiel vækst.
1 kommentar